loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 169 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

 

نیستی و غم تویه خونست چشم من پیه بهونست
یه بهونه تا بباره چشم من عاشق گریه ی شبونست
غم تو دلم هست رفتی آخر گلم از دست
باز نا امیدم تورو با اون آخه دیدم زیر بارون
***
داره بارون تو خیابون رد پاتو میپوشونه
آه آره دوریت منو آروم میسوزونه
کی نمیدونه که دارم میشم از غمه دوریت من یه دیوونه
غم تو دلم هست رفتی آخر گلم از دست
باز نا امیدم تورو با اون آخه دیدم زیر بارون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 68
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 834
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,034
  • بازدید ماه : 2,034
  • بازدید سال : 72,084
  • بازدید کلی : 531,207
  • کدهای اختصاصی