loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 413 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Amir-Raad-Shak.jpg

 

آخه بعده اون همه عاشق بودن اون همه آرامش از صادق بودن
چرا تو گذاشتی اینجوری بشه عشقمون طعم دروغو بچشه
هر کاری میکنم این دلم دیگه شده آلوده ی شک به گفته هات
نمیتونم دیگه باور کنم اون عشقو احساسی که بود تویه چشات
حس شک هر لحظه هر جا تو دلم بعده این شک تویه عشقت دو دلم
همه لحظه هامو من دلواپسم بغض شک میبنده راه نفسم
بغض شک میبنده راه نفسم
***
فک نکن یادم میره خوبیاتو چشم بستم رو همش با یک نگاه
تو یه دنیا مهربونی بودیو از دلم نمیری با یه اشتباه
فک نکن ناراحتم از یه دروغ دنباله بهونه ام بگم برو
دردم از اینه که بعد این دیگه نمیتونم باورت کنم تو رو
نمیتونم باورت کنم تو رو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 298
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,088
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,288
  • بازدید ماه : 3,288
  • بازدید سال : 73,338
  • بازدید کلی : 532,461
  • کدهای اختصاصی