loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 42 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

 

چراغا که خاموشه
جای من هست اون گوشه
این گوشه از اتاقم گریه میاد سراغم
خیلی وقته پشیمونم از انتخابم
تو رفتیو من هنوزم در اضطرابم
افسوس من از اینه چرا تورو از دست دادم
متنفر از این اتاقم برس بدادم
همیشه میخوام به خودم بگم که دوست ندارم
بخدا سخت در اشتباهم تنها نذارم

اگه نیستی کنارم از تو گلایه ای ندارم
اگه هستی بیادم بیا برس بدادم
خیلی وقته پشیمونم از انتخابم
تو رفتیو من هنوزم در اضطرابم
افسوس من از اینه چرا تو رو از دست دادم
همیشه میخوام به خودم بگم که دوست ندارم
بخدا سخت در اشتباهم تنها نذارم
افسوس من از اینه چرا تو.رو از دست دادم
همیشه میخوام به خودم بگم که دوست ندارم
بخدا سخت در اشتباهم تنها نذارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,487
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,687
  • بازدید ماه : 2,687
  • بازدید سال : 72,737
  • بازدید کلی : 531,860
  • کدهای اختصاصی