loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 47 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Ahmad-Safaei-Zaaf.jpg

 

نمیخوام تنها باشی تو باید تو قلبم باشی
بده به من دستاتو نمیخوام ناراحت باشی
سرتو ننداز پایین که نمیخوام غمت باشه
روتو برنگردون از من که همه دنیام میپاشه
فقط اینکه تو باشی میتونه آرومم کنه یا که قهره تو میتونه داغونم کنه
منی که هر ثانیه بیتابت هستم تو که ضعف منو میدونی من وابستم
فقط اینکه تو باشی میتونه آرومم کنه
یا که قهره تو میتونه داغونم کنه
منی که هر ثانیه بیتابت هستم
تو که ضعف منو میدونی من وابستم
***
میخوام از چشام اینو بخونی که هر لحظم از حست پرم
تمومه تکیه گاه من تویی نباشی من زمین میخورم
دیگه حاله من دست خودم نیست فقط دغدغم فکر تو شده
منو تو باید سهم هم بشیم با اینکه اینجا خیلی تنهایی مده
نمیخوام تنها باشی تو باید تو قلبم باشی
بده به من دستاتو نمیخوام ناراحت باشی
سرتو ننداز پایین که نمیخوام غمت باشه
روتو برنگردون از من که همه دنیام میپاشه
فقط اینکه تو باشی میتونه آرومم کنه یا که قهره تو میتونه داغونم کنه
منی که هر ثانیه بیتابت هستم تو که ضعف منو میدونی من وابستم
فقط اینکه تو باشی میتونه آرومم کنه
یا که قهره تو میتونه داغونم کنه
منی که هر ثانیه بیتابت هستم
تو که ضعف منو میدونی من وابستم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 292
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,032
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,232
  • بازدید ماه : 3,232
  • بازدید سال : 73,282
  • بازدید کلی : 532,405
  • کدهای اختصاصی