loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 73 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

 

تو هم حال منو داری
تو هم تا صبح بیداری
از این تنهایی بیزاری
برگرد

 

منم از زندگی سیرم
منم بدجور دلگیرم
دارم دور از تو میمیرم
برگرد

کسی تو خیال من واسه این حال من
واسه یکی شدن مثه تو نیست
تو همه وجودمی بود و نبودمی
به کسی احساس من مثه تو نیست
کسی تو خیال من واسه این حال من
واسه یکی شدن مثه تو نیست
تو همه وجودمی بود و نبودمی
به کسی احساس من مثه تو نیست

تو هم حال منو داری
تو هم تا صبح بیداری
از این تنهایی بیزاری
برگرد
منم از زندگی سیرم
منم بدجور دلگیرم
دارم دور از تو میمیرم
برگرد

***

من نفسامو به تو بستم
حس تو شد همه نیازم
حاضرم عمرمو بدم تا
با تو یه خاطره بسازم

من واسه تو مثه یه بغضم
تو واسه من مثه یه دردی
تا منو تو دلت نبخشی
فاصلمونو کم نکردی

تو هم حال منو داری
تو هم تا صبح بیداری
از این تنهایی بیزاری
برگرد
منم از زندگی سیرم
منم بدجور دلگیرم
دارم دور از تو میمیرم
برگرد

کسی تو خیال من واسه این حال من
واسه یکی شدن مثه تو نیست
تو همه وجودمی بود و نبودمی
به کسی احساس من مثه تو نیست
کسی تو خیال من واسه این حال من
واسه یکی شدن مثه تو نیست
تو همه وجودمی بود و نبودمی
به کسی احساس من مثه تو نیست

تو هم حال منو داری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 639
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,839
  • بازدید ماه : 1,839
  • بازدید سال : 71,889
  • بازدید کلی : 531,012
  • کدهای اختصاصی