loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 69 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (2)

 

خط به خط صنوبر و ،ردیف نیمکتا و برف

دقیقه های یخ زده، کندی ساعتا و برف

پای پیاده هر طرف، ترمه به ترمه، رنگ به رنگ

مشکی و گیس گلابتون، هزار تا خاتون قشنگ

یه شهر برفیه همش، توو لحظه های خواب من

فرشته هایی شکل تو، خوابمو پرسه میزنن

گرم تب خواب چشات، با خنده های نم نمک

تموم دنیای منن، اون دوتا چشم بی کلک

***

سرد نگاه کوچه و ، داغ تن پیاده رو

یهو تصور میکنم، نیمکت خالی از ترو

میپرم از خواب شب و، سردی برف توو تنم

میبینمت کنارمی، دوباره لبخند میزنم

یه شهر برفیه همش، توو لحظه های خواب من

فرشته هایی شکل تو، خوابمو پرسه میزنن

گرم تب خواب چشات، با خنده های نم نمک

تموم دنیای منن، اون دوتا چشم بی کلک

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ehsan Pakdaman در تاریخ 1393/12/27 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

ممنون
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط Ehsan Pakdaman در تاریخ 1393/12/02 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
مدیر وبلاگ و وبسایت رضا وحدانی هستم. متن این آهنگ رو اشتباه نوشتی. لطف تصحیحش کن. ممنون
پاسخ : تصحیح شد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 2,020
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,220
  • بازدید ماه : 3,220
  • بازدید سال : 73,270
  • بازدید کلی : 532,393
  • کدهای اختصاصی