loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 195 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Ahmad-Saeedi-Khobe.jpg

 

خوبه با تو آیندم خوبه آرومیم با هم
خوبه با خیاله راحت با یه حرف ساده با لبات میخندم
دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش تو که اینقد دوسم داری
مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنهام نمیذاری
***
داریم مگه بهتر از تو داریم مگه بهتر از ما
داریم مگه تویه دنیا واسه با هم بودن بهتر از ما دوتا
دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش تو که اینقد دوسم داری
مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنهام نمیذاری
خوبه با تو آیندم خوبه آرومیم با هم خوبه با خیاله راحت با یه حرف ساده با لبات میخندم
دست من نیست حسو حالم به تو عشقم بی اندازه این محاله که بتونم یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش تو که اینقد دوسم داری مطمئنم دیگه هیچ وقت منو تنهام نمیذاری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 136
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 4,647
  • بازدید سال : 57,264
  • بازدید کلی : 516,387
  • کدهای اختصاصی