loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 78 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

 

من به بن بست رسیدم

جایی نداری تو دلت

جایی که آروم بشم

روزای و یادم میاد

دنیا برام چحوری بود

توی دل تو عزیزم

فقط واسه من خالی بود

حیف کث خیلی زود گذشت اون روزای بهاریمون

کنار تو بودن برام یه رویایه خیالی بود

 این روزا کارمه شب تا صبح بیداری

غیر گریه دیگه ندارم کاری

به من میخندی میگی باور نداری

بگو به احساس من چرا میخندی

من بهت دل بستم دل به کی میبندی؟

میگی خسته ای از این حرفای تکراری

میگی دوسش داری

***

تا اومدم بهت بگم

دلیل رفتنت چیه

یه سایه همراه تو بود

به من بگو مال کیه

اون که با حرفاش جای من

میتونه آرومت کنه

دلیله مردنه منه

قلبم و داغون میکنه

قلبم و داغون میکنه

 این روزا کارمه شب تا صبح بیداری

غیر گریه دیگه ندارم کاری

به من میخندی میگی باور نداری

بگو به احساس من چرا میخندی

من بهت دل بستم دل به کی میبندی؟

میگی خسته ای از این حرفای تکراری

میگی دوسش داری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,500
  • بازدید ماه : 1,500
  • بازدید سال : 71,550
  • بازدید کلی : 530,673
  • کدهای اختصاصی