loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 77 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

 

ما عاشق هم دیگه میمونیم

این سرنوشت ما بوده

هر لحظه واسه دیدنت دیره

هر روز واسه رفتنت زوده

 وقتی که خستم از همه دنبا

چشمای رویاییت تسکینه

این رایطه محکم تر از کوهه

روی جدایی رو نمیبینه

 من شرط میبندم تو هم امشب

حالی شبیه حال من داری

زیباترین احساس دنیا رو

تو لحظه ی عاشق شدن داری

 من شرط میبندم تو هم امشب

حالی شبیه حال من داری

زیباترین احساس دنیا رو

تو لحظه ی عاشق شدن داری

 تو لحظه ی عاشق شدن داری

***

امشب نفسام عطر تو داره

انگار هوا بهتر شده با تو

زیباترین زیبایی دنیا

دنیام زیباتر شده با تو

این اولین باره

که این آدم حس میکنه پیش تو مسووله

انقد خوبی گیج میشم من آخه

انقد خوبی غیر معموله

 من شرط میبندم تو هم امشب

حالی شبیه حال من داری

زیباترین احساس دنیا رو

تو لحظه ی عاشق شدن داری

 من شرط میبندم تو هم امشب

حالی شبیه حال من داری

زیباترین احساس دنیا رو

تو لحظه ی عاشق شدن داری

 تو لحظه ی عاشق شدن داری

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 733
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,933
  • بازدید ماه : 1,933
  • بازدید سال : 71,983
  • بازدید کلی : 531,106
  • کدهای اختصاصی