loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Amir-Kian-Tehran-Bezar-Aloode-Bashe.jpg

 

تنهاییامو پر کن از عشق از هر جا دوست داری شروع کن
همراه من تا وقتی هستی هر چی که میخوای آرزو کن
تو میتونی دنیامو بگردی جز تو کسی تو ماجرام نیست
جز تو کسی تو این شرایط دلواپسه تنهاییام نیست
باید بذاری زندگیمو همونجوری که بوده باشه
من تو هوات نفس کشیدم تهران بذار آلوده باشه
باید بذاریم زندگیمون همونجوری که بوده باشه
من تو هوات نفس کشیدم تهران بذار آلوده باشه
***
اونقد به دنیام رسیدی تا غصه هام از خاطرم رفت
قبل از تو من عاشق نبودم اونقدر موندی تا دلم رفت
دور از تو حالم رو به راه نیست دور از تو سخته زنده بودن
جز فاصله چی مونده از تو جز خاطره چی مونده از من
باید بذاری زندگیمو همونجوری که بوده باشه
من تو هوات نفس کشیدم تهران بذار آلوده باشه
باید بذاریم زندگیمون همونجوری که بوده باشه
من تو هوات نفس کشیدم تهران بذار آلوده باشه
باید بذاریم زندگیمون
همونجوری که بوده باشه
من تو هوات نفس کشیدم
تهران بذار آلوده باشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 228
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 754
  • بازدید ماه : 754
  • بازدید سال : 70,804
  • بازدید کلی : 529,927
  • کدهای اختصاصی