loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 150 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Saeed-Tajik-Nafahmidam-Toro-Ft-Mohammad-Rad.jpg

 

نفهمیدم تو رو حتی یه لحظه باهات از اولش راحت نبودم
کناره تو فقط عمرم تلف شد یه احساسه بدی بود تو وجودم
میترسیدم بگم دوست ندارم نگفتم اما حالا دیگه میگم
نمیخواستم ازم دلخور بشی تو با رفتارم خودت پی بردی کم کم
تمومه سعیمو کردم تا شاید یه حسه خوب بگیرم از نگاهت
ناراحتم از دسته تقدیر قرارم داد یه روز سره راهت
تمومه سعیمو کردم تا شاید
یه حسه خوب بگیرم از نگاهت
ناراحتم از دسته تقدیر
قرارم داد یه روز سره راهت
***
نمیتونم کنارت سر کنم من , تو خوبی حسه من سرده میدونم
تو این مدت توام عمرت تلف شد به پایه قلب یخ کرده میدونم
ادامه دادنش یه اشتباه بود همین لحظه باید از هم جدا شیم
زیاد فرصت نداریم هر دوتامون بیا پس بهتره با هم نباشیم
تمومه سعیمو کردم تا شاید یه حسه خوب بگیرم از نگاهت
ناراحتم از دسته تقدیر قرارم داد یه روز سره راهت
تمومه سعیمو کردم تا شاید
یه حسه خوب بگیرم از نگاهت
ناراحتم از دسته تقدیر
قرارم داد یه روز سره راهت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 516
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,716
  • بازدید ماه : 1,716
  • بازدید سال : 71,766
  • بازدید کلی : 530,889
  • کدهای اختصاصی