loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 31 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

 

آقا دلم شکسته
از همه نا امیدم
دلم میخواد تو حرمت گریه کنم بمیرم
دوست دارم با چشم گریون
هی بگم آقام ابلفصل
تا دلم آروم بگیره
آقاجون دیوونه تر شم
قربون دست بریدت قربون لبای تشنت
قربون عزاداراتو این حال و هوای امشب
قربون محرما که میندازه منو به یادت
قربون اسم قشنگت روی پرچم سیاهت

 

حسین حسین حسین
وای وای وای
حسین حسین حسین
وای وای وای
حسین حسین
حسین جانم
حسین حسین
حسین جانم

***

آقا شفاعت مارو پیش خود خدا بکن
واسه ما دیوونه ها آقا بیا دعا بکن
دوست دارم محرمو از بچگی تو هیئتا
دوست دارم سینه و زنجیر بزنم تو کربلا
آقا دستمو بگیر دلم میخواد آدم بشم
منم میخوام یکی مثل باقی عاشقات بشم

 

حسین حسین حسین
وای وای وای
حسین حسین حسین
وای وای وای
حسین حسین
حسین جانم
حسین حسین
حسین جانم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 603
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,803
  • بازدید ماه : 1,803
  • بازدید سال : 71,853
  • بازدید کلی : 530,976
  • کدهای اختصاصی