loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

میخوای بری پا رو دلم بذاری بهونه های الکی میاری
میخوای بری حرفشو دیگه نزن اسممو دیگه رو لبت نیاری
لم شده دیگه تیکه تیکه میخوای بری تو با یکی دیگه
شاید ازم شدی خسته دیگه بسته دیگه برو بسته دیگه
دلم شده دیگه تیکه تیکه میخوای بری تو با یکی دیگه
شاید ازم شدی خسته دیگه بسه دیگه برو بسه دیگه

***

چشام با اشکام باز خیس شده  دلم با غم هام باز لبریز شده
رفتی تموم فصلا دیگه به چشمم انگار پاییز شده
دلمو شکستی باز یارتم من یار خوب و وفادارتم
رفتی چه آسون از کنارم من واسه عشقت بی قرارم
دلم شده دیگه تیکه تیکه میخوای بری تو با یکی دیگه
شاید ازم.شدی خسته دیگه بسته دیگه برو بسته دیگه
دلم شده دیگه تیکه تیکه میخوای بری تو با یکی دیگه
شاید ازم شدی خسته دیگه بسه دیگه برو بسه دیگه

***

میخوای بری پا رو دلم بذاری بهونه های الکی میاری
میخوای بری حرفشو دیگه نزن اسممو دیگه رو لبت نیاری
دلم شده دیگه تیکه تیکه میخوای بری تو با یکی دیگه
شاید ازم شدی خسته دیگه بسته دیگه برو بسته دیگه
دلم شده دیگه تیکه تیکه میخوای بری تو با یکی دیگه
شاید ازم شدی خسته دیگه بسه دیگه برو بسه دیگه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,754
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,954
  • بازدید ماه : 2,954
  • بازدید سال : 73,004
  • بازدید کلی : 532,127
  • کدهای اختصاصی