loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 104 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Mehrzad-Amirkhani-Maloome.jpg

 

زخم غم دوباره رو دلم زده زندگیم با دلخوشی بهم زده
گریه میکنم و نمیدونم واسه چی
بغض تو صدام مشخصه واسه اونکه دوست داره که صدامو بشناسه
تنگ شده دلمو نمیدونم واسه کی

 

پاییز دوباره بارونه
دیوونه میشه هوا و
غربت گرفته این روزا
درگیرم با گریه هامو باز
معلومه تو چشام حال و هوام
من هنوز نمیدونم از خدا چی میخوام
خاطره هام مثله کوه روی شونم انگار نمیتونم
حتی دیگه توی بغض این ترانه ها بمونم
گریه هام بی خودیه
یادمم نمونده عکس رو دیوار کیه
تاریکیه عب نداره زندگیم سیاه شد کی به کیه
مگه چیه این روزا دیگه برام دیگه عادیه

***

دست به دست شدم تو دست گریه و
بغض این هوای غم گرفته و
تو اطاقمم غریبه ام با خودم
گم شدم تو کوره راه زندگی
عادتم شده شب و دیوونگی
فرقی ام نداره عاشق کی شدم

بارون همیشه می باره تو چشمام پاییزه بی تو
اشکامه دیگه هر لحظه می لرزه میریزه بی تو باز
معلومه تو چشام حال و هوام
من هنوز نمیدونم از خدا چی میخوام
خاطره هام مثله کوه روی شونم انگار نمیتونم
حتی دیگه توی بغض این ترانه ها بمونم
گریه هام بی خودیه
یادمم نمونده عکس رو دیوار کیه
تاریکیه عب نداره زندگیم سیاه شد کی به کیه
مگه چیه این روزا دیگه برام دیگه عادیه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 736
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,936
  • بازدید ماه : 1,936
  • بازدید سال : 71,986
  • بازدید کلی : 531,109
  • کدهای اختصاصی