loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

 

هرجا که آرومی خوشی میگره دستاتو
من میشکنم میبینمش وقتی که هست باتو
هرجا که میری پابه پات حرف میزنه باتو
من ناخوشم یاد توام میبوسم عکساتو
میبوسم عکساتو
آتیش زدی قلبمو دیوونه کاش میدیدی قلب من خونه
میسوزم از تقدیر داغونم رویای باتو قسمت اونه
آهههه رویای باتو قسمت اونه

هربار که میخندی نگاش خیره به چشماتو
میگه دوست دارم عزیزم میشه همراتو
هرجا که آرومی خوشی میگره دستاتو
من میشکنم میبینمش وقتی که هست باتو
هرجا.که میری پابه پات حرف میزنه باتو
من ناخوشم یاد توام میبوسم عکساتو
میبوسم عکساتو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,279
  • بازدید ماه : 1,279
  • بازدید سال : 71,329
  • بازدید کلی : 530,452
  • کدهای اختصاصی