loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 58 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

دارم گرم میشم به آتیشی که با دست خودم روبروم ساختم
خدایا جهنم برام سخت نیست که من هر دو دنیامو مفت باختم
منی که تو این بازیه روزگار یه لحظه نقابی روی صورت نبود
یه عمر خوردیه چوب این سادگی برام هر چی باشه این حکمت قبول
هزاربار زمین خوردمو پا شدم
کنار اومدم با شکست خودم
همیشه رو زخمام نمک ریختم
بفهمم اون آدم که باخت نیستم
هزاربار زمین خوردمو پا شدم کنار اومدم با شکست خودم
همیشه رو زخمام نمک ریختم بفهمم اون آدم که باخت نیستم
***
یه مشتی مترسک دوروبرم شاید آبروشونو من میبرم
بلد نیستم فیلم بازی کنم تظاهر کنم قلبو راضی کنم
خدایا حسابم سرانگشتیه منه رو سیاه سوختنم حتمیه
یه جایی مثه این شبو روزگار برام از جهنم بذارش کنار
هزاربار زمین خوردمو پا شدم
کنار اومدم با شکست خودم
همیشه رو زخمام نمک ریختم
بفهمم اون آدم که باخت نیستم
هزاربار زمین خوردمو پا شدم کنار اومدم با شکست خودم
همیشه رو زخمام نمک ریختم بفهمم اون آدم که باخت نیستم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 67
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 178
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 863
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,063
  • بازدید ماه : 2,063
  • بازدید سال : 72,113
  • بازدید کلی : 531,236
  • کدهای اختصاصی