loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

با رفتنت یه مشت عکس و خاطرات پوچ فقط برام گذاشتی
که اونام واسم ارزشی نداره
مهرزاد مهدی جاوید
یه بغضی تو گلوم گرفته نفسمو
دستام سرده لرز گرفته بدنمو
هرجا اسم تو میاد چشام پره اشک میشه
حس میکنم ضربان قلبم داره کم میشه
مگه قرار نبود با کسی نباشی مچ
آخه سرچی داری با من میکنی لج
میدونم احساس منو تو حس نمیکنی
تا وقتی با اونی به من فکر نمیکنی
خواستی یه زخم بکاری کاشتی دیگه برو
نقاب نزن ببین چشام شناخته تو رو
من همونیو میخوام که بیدار بودناش به عشق من بود
که گریه کرد با موزیکام طبق معمول
داره عذابم میده این حس مرموز
من همونیو میخوام که عاشقم بود
حالا بگو کدومش رو تو تاثیر داره
شنیدم همه جا گفتی مهدی تقصیر کاره
د حرف بزن با سکوتت داغونم میکنی
دروغ بگو از اونا که آرومم میکنی
د حرف بزن انقد ساکت نشین
تا من حرف میزدم میگفت چطوری رامین
د بی حیا منم مهدی جاوید
همون که چند سال بغل تو میخوابید
حرفامو شنیدی پس فهمیدی چیا گفتم
لپ کلومم این بود به خودت بیا لطفا

***

میگفتی خانوادم بهم گیر میدن
اما بیست چهار ساعت میچرخیدی با بقیه
الان داغی گرمی اینارو نمیفهمی
دستاشو میگیری میری ولی برمیگردی گل من
برمیگیردی گل من
چیه چشاتو میبندی طاقت بیار بگیر این یادگاریت یه فندک
با یه پاکت سیگار شده برام
خدا میدونه چقد سخته برام
خدا میدونه چقد سخته برام
من که بودم تو سخت ترین روزا بران
یه تکیه گاه محکم چی شد
بیدارم کن بگو اینا خوابن
سرتو پایین ننداز ها چیزی داری بگی
بگو یادمه یکیش این بود که نمیذاری بری
یادته میگفتی فرق داری با بقیه
بیا ببین دستا پر از جا بخیه
میگفتی خانوادم بهم گیر میدن
اما بیست چهار ساعت میچرخیدی با بقیه
به حرفام گوش میدی ببین حواست پس کجاست
چقد بی معرفتی پیشتم دلت پیش غریبه هاست
لعنتی خط پیشونیمو ببین واسم حرمت بذار
بدون میچرخه روزام میخوری توهم یه روز یجا
الان داغی گرمی اینارو نمیفهمی
دستاشو میگیری میری ولی بر میگردی
بیت آخره همتون جمع شید دور من
به خوشی این روزا قسم برمیگیردی گل من
برمیگیردی گل من
برمیگیردی گل من

مگه قرار نبود با کسی نباشی مچ
خواستی یه زخم بکاری کاشتی دیگه برو
آخه سر چی داری با من میکنی لج
دروغ بگو از اونا که ارومم میکنی
شنیدم همه جا گفتی مهدی تقصیر کاره
لپ کلومم این بود به خودت بیا لطفا

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 552
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,752
  • بازدید ماه : 1,752
  • بازدید سال : 71,802
  • بازدید کلی : 530,925
  • کدهای اختصاصی