loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 76 دوشنبه 13 بهمن 1393 نظرات (0)

 

روبه روی خونمون یه دختره بانمکه
وای چقد دوسش دارم خوشگل و نازو کلکه
از پیشش رد میشم با یک نگاه میخنده
موهاشو باز میکنه دوباره باز میبنده
دوباره باز میبنده
خانم هزارتا دلدار داره
خانم عشوه و اطفار داره
میدونه واسش میمیرم
آخه نازش خریدار داره
خانم هزارتا دلدار داره
خانم عشوه و اطفار داره
میدونه واسش میمیرم
آخه نازش خریدار داره
آخه نازش خریدار داره

***

وقتی تنها میشم هر روز بهت فکر میکنم
اومدنتو رفتنتو همش دارم چک میکنم
وقتی بم میخنده اخمای من وا میشه
داره آروم آروم تو دل من جا میشه
خانم هزارتا دلدار داره خانم عشوه و اطفار داره
میدونه واسش میمیرم آخه نازش خریدار داره
خانم هزارتا دلدار داره خانم عشوه و اطفار داره
میدونه واسش میمیرم آخه نازش خریدار داره
آخه نازش خریدار داره
هزارتا دلدار داره
هزارتا دلدار داره
خانم هزارتا دلدار داره
خانم عشوه و اطفار داره
میدونه واسش میمیرم
آخه نازش خریدار داره
خانم هزارتا دلدار داره
خانم عشوه و اطفار داره
میدونه واسش میمیرم
آخه نازش خریدار داره
آخه نازش خریدار داره
هزارتا دلدار داره
هزارتا دلدار داره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,556
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,756
  • بازدید ماه : 2,756
  • بازدید سال : 72,806
  • بازدید کلی : 531,929
  • کدهای اختصاصی