loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 154 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

 

عشقی که به من داشتی عادت شد
هاشا نکن من اینو فهمیدم
واسه چی دست و پاتو گُم کردی
من یه سوال ساده پرسیدم
اینکه چشاتو داری میدزدی
یعنی خجلت میکشی از من
من بکشنم هم باز هم می ارزم
با واژه ها بازی نکن بشکن

 

من بر عکس تو واسه خوشحالی تو جونمم میدم
تو بر عکس من واسه رنجوندنم پیشم نمیشینی
من بر عکس تو خدارو هم تو لبخند تو میبینم
تو بر عکس من منو هیچ جای زندگیت نمیبینی
اونقدر دلم میخواد پشیمون شی اما جلو راتو نمیگیرم
حرفامو محکم میزنم اما میدونم اینو بی تو میمیرم
میدونم اینو بی تو میمیرم

***

من حفظ ظاهر میکنم بازم هرچند قلبم توی آتیشه
لبخند مصنوعیمو باور کن بعد تو گریه هام شروع میشه

من بر عکس تو واسه خوشحالی تو جونمم میدم
تو بر عکس من واسه رنجوندنم پیشم نمیشینی
من بر عکس تو خدارو هم تو لبخند تو میبینم
تو بر عکس من منو هیچ جای زندگیت نمیبینی
اونقدر دلم میخواد پشیمون شی اما جلو راتو نمیگیرم
حرفامو محکم میزنم اما میدونم اینو بی تو میمیرم
میدونم اینو بی تو میمیرم
میمیرم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,196
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,396
  • بازدید ماه : 2,396
  • بازدید سال : 72,446
  • بازدید کلی : 531,569
  • کدهای اختصاصی