loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 شنبه 08 فروردین 1394 نظرات (1)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Kamran-Tafti-Ft.-Nima-Nakisa-Hasha-Nakon.jpg

 

نشستی جلوم آسمونم بشی دارم مرزه تردیدو رد میکنم
تو آشفتگیه شبه مویه تو نشستم چشاتو رصد میکنم
سکوتت پر از حرفه این روزها یه رازی تو چشماته حاشا نکن
چیو روت نمیشه بگی ماه من من اینجام زمینو تماشا نکن
منو تو یه قولایی دادیم به هم که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دسته رویاتو کی خط زده کی زورش به این عهدمون میرسه
منو تو یه قولایی دادیم به هم
که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دسته رویاتو کی خط زده
کی زورش به این عهدمون میرسه
کی زورش به این عهدمون میرسه
***
تهش بغضه چشمات سکوتو شکست بهم گفتی از ترسه تو لحظه هات
از اینکه تشنج تو آغوشته بهم گفتی از صرعو پس لرزه هات
بهم گفتی اما تعجب نکن هنوزم مثه کوه هستم باهات
تو هستیو من دیدنت عشقمه چشامو رویه شهر بستم برات
منو تو یه قولایی دادیم به هم که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دسته رویاتو کی خط زده کی زورش به این عهدمون میرسه
منو تو یه قولایی دادیم به هم
که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دسته رویاتو کی خط زده
کی زورش به این عهدمون میرسه
از اینجا به بعدم نلرزه دلت که آخر بهم دستمون میرسه
خدا پشته این رابطست ماه من کی زورش به این عهدمون میرسه
کی زورش به این عهدمون میرسه
منو تو یه قولایی دادیم به هم , که آخر به هم دستمون میرسه
بگو دسته رویاتو کی خط زده , کی زورش به این عهدمون میرسه
جهانم صرع یا هر چی غمت هر چی میخاد باشه
جهانه من با چند ثانیه لرزیدن نمیپاشه , نمیپاشه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فروشگاه صدرا در تاریخ 1394/01/12 و 3:02 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست

امید وارم که ما بتوانیم برای افزایش بازدید سایت خود با هم تبادل بنر داشته باشیم

اگر با این کار با من موافق هستید نظر خود را در سایت من قرار دهدی یا باشماره تلفن زیر تماس بگیرید
06136236864

لینک سایت
frssadra.ir
پاسخ : پولیه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 90
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,222
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,422
  • بازدید ماه : 2,422
  • بازدید سال : 72,472
  • بازدید کلی : 531,595
  • کدهای اختصاصی