loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 96 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

متن آهنگ مثل من مثل تو

ترانه سرا : ایمان غلامی

کی مثلِ من میشینه پات یه روزی تا کور بشن چِشایی که همیشه دنبالِتن

کی مثل من...کی مثل تو میتونه دل بِکَنه از دلم بفهم حالمو عاشق شدم

***

تو هردفعه که بام بد شدی از این دلِ ساده رد شدی

بهت وابسته تر شدم نگام کن شکسته تر شدم

نگام کن شکسته تر شدم

تا کی باید اینجا بـــاشه تموم خاطرات تو

تو هرچی بد بودی با من اما همیشه داشتم هواتو

همیشه داشتم هواتو

آخر یه روز این غصه های لعنتی میشکنه

غرورمو بفهم حالمو ، بفهم حالمو

***

کی مثلِ من میشینه پات یه روزی تا کور بشن چِشایی که همیشه دنبالِتن

کی مثل من...کی مثل تو میتونه دل بِکَنه از دلم بفهم حالمو عاشق شدم

 

 

متن آهنگ شنیدم 2

ترانه سرا : ایمان غلامی

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی میمیره اگه یه روز نباشی

انقده واست عزیزه که همه خاطراتمو فراموش کردی

میدونی بی تو میمیرم واسه اینه دَست به هرکاری زدم برگردی

پَس دل من چی؟ چرا گذاشت و رفت؟

ای دل غافل اونم گذاشت ورفت

بی کسی و غم اومد سراغم چاره ندارم باید جدا شَم

***

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی میمیره اگه یه روز نباشی

برو اما بدون بی تو میمیرم من ،واسه دل شکستنام از تو دلگیرم من

واسه دل شکستنام از تو دلگیرم من ، واسه دل شکستنت از تو دلـگــیـــرم من

پَس دل من چی؟ چرا گذاشت و رفت؟

ای دل غافل اونم گذاشت ورفت

بی کسی و غم اومد سراغم چاره ندارم باید جدا شَم

پَس دل من چی؟ چرا گذاشت و رفت؟

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی و غم اومد سراغم چاره ندارم باید جدا شَم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 939
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,139
  • بازدید ماه : 2,139
  • بازدید سال : 72,189
  • بازدید کلی : 531,312
  • کدهای اختصاصی