loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 171 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (1)

 

http://www.jenabmusic.com/wp-content/uploads/2015/02/Mehdi-Asadi-Taha-Fereshteh.jpg

 

زندگیم کنار تو مث یه صبح روشنه
عشق تو مثل نفس همیشه تو قلب منه
وقتی حرف دلمو میخونی از توی چشام
توی زندگی همین قشنگترین حس برام
وقتی تو رو میبینم آرزوهام یادم میاد
از همه دنیای بزرگ دلم فقط تورو میخواد
وای چه رویایی  زندگی کنار تو برام
بهترینی تو واسه من جز تو چی از خدا میخوام
آره تو فرشتمی خود سرنوشتمی
تا همیشه واسه قلب من تویی که مرهمی
آره تو فرشتمی آره تنها عشقمی
تو که هستی دیگه تو دلم نمیمونه غمی

***

باتو تا آخر دنیا تا همیشه عاشقم
رنگ خوشبختی میگیره پیش تو دقایقم
دوس دارم فقط تو دنیا تورو آرزو کنم
میتونم با عشق تو دنیارو دنیارو زیرو رو کنم
آره تو فرشتمی خود سرنوشتمی
تا همیشه واسه قلب من تویی که مرهمی
آره تو فرشتمی آره تنها عشقمی
تو که هستی دیگه تو دلم نمیمونه غمی
آره تو فرشتمی خود سرنوشتمی
تا همیشه واسه قلب من تویی که مرهمی
آره تو فرشتمی آره تنها عشقمی
تو که هستی دیگه تو دلم نمیمونه غمی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه طراحی تم320 در تاریخ 1393/11/28 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

سلام.
داداش یه فکر تو 2 تومن برای پول بنر و 5 تومن هم بده که بنرتو که ساختم بزنم بالای وبم (یه ماه) تا برات بازدید بیاد.
یعنی رو هم 7 دیگه بده.
پاسخ : خیر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,766
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,966
  • بازدید ماه : 2,966
  • بازدید سال : 73,016
  • بازدید کلی : 532,139
  • کدهای اختصاصی