loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 64 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Ali-Hyper-Donyaye-Aramesh.jpg

 

بگو خوابم یا بیدارم چقد این حسو دوس دارم
بمون عشقم دیگه تنهات نمیذارم
از این دنیا بدون این بار فقط عشقت رو میخوامش
آخه دنیای عشق تو یعنی دنیای آرامش
بگو خوابم یا بیدارم تو آغوشم تورو دارم
یه دنیا عشق و احساسو به قلب تو بدهکارم

 

***

از اون روز که نگاه تو به چشمای من افتاده
انگار که تو قلبم یک معجزه رخ داده
چقد این حسو دوس دارم که تو کنار من شادی
خدا ممنونم از لطفت که این عشقو به من دادی
همه حرفای قلبت رو چشات داره به من میگه
ببین فاصلمون این بار به خوشبختی چه نزدیکه

بگو خوابم یا بیدارم تو آغوشم تورو دارم
یه دنیا عشق و احساسو به قلب تو بدهکارم
بگو خوابم یا بیدارم تو آغوشم تورو دارم
یه دنیا عشق و احساسو به قلب تو بدهکارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,771
  • بازدید ماه : 1,771
  • بازدید سال : 71,821
  • بازدید کلی : 530,944
  • کدهای اختصاصی