loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 53 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Mohammad-Hazrati-Kheili-Tanham.jpg

 

زندگی بدون تو برام چه سخته
نباشی میمیرم حتی یه لحظه
فکر نبودنت واسم عذابه خیلی تنهام
پر دردم تویی اون مرهم دردم
میدونی ای نازنینم بی تو من نزدیک به مرگم
پس از یاد نرفت خاطره های تو عزیزم
من بی تو تنهام دارم اشک میریزم

***

خیلی وقته توی خوابم کنارت آروم میگیرم
اما این فقط یه خوابه میدونی بی تو میمیرم
خیلی تنهام پر دردم تویی اون مرهم دردم
میدونی ای نازنینم بی تو من نزدیک به مرگم
پس از یاد نرفت خاطره های تو عزیزم
من بی تو تنهام دارم اشک میریزم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 134
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,334
  • بازدید ماه : 1,334
  • بازدید سال : 71,384
  • بازدید کلی : 530,507
  • کدهای اختصاصی