loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 دوشنبه 20 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://dl.far3music.ir/Music/1393/11/17/01/Nader%20Mizban%20-%20Kheyli%20Sakhte.jpg

 

باید جای من باشی بفهمی چی کشیدم
اصلا می دونی چند وقت میشه تو رو ندیدم
باید جای من باشی بفهمی چرا خسته ام
من از حرفا و کارات آخه خیلی شکستم
خیلی سخته بدونی اونی که دوسش داری
رفته و دیگه بر نمی گرده
خیلی سخته اونی که جونتم واسش میدی
ببینی با دلت خیلی سرده
خیلی سخته بدونی اونی که دوسش داری
رفته و دیگه بر نمی گرده
خیلی سخته اونی که جونتم واسش میدی
ببینی با دلت خیلی سرده

***

باید جای من باشی بفهمی چیه دردم
می خوای بگی بدونم کی به تو بدی کردم
باید جای من باشی بفهمی که اسیرم
بی رحم مثل تو عمرا تو این دنیا ندیدم
خیلی سخته بدونی اونی که دوسش داری
رفته و دیگه بر نمی گرده
خیلی سخته اونی که جونتم واسش میدی
ببینی با دلت خیلی سرده
خیلی سخته بدونی اونی که دوسش داری
رفته و دیگه بر نمی گرده
خیلی سخته اونی که جونتم واسش میدی
ببینی با دلت خیلی سرده

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,053
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,253
  • بازدید ماه : 2,253
  • بازدید سال : 72,303
  • بازدید کلی : 531,426
  • کدهای اختصاصی