loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 113 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 

حواس مواس نداشتی روسریتو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه باهام قرار میزاشتی

بامن تو سفره خونه همش قرار میذاشتی

اون لحجتو دوس دارم من

قیافه ی بامزتو دوس دارم من

دلم میخوام همیشه برام بخندی

ببین چقد خندتو دوس دارم من

 لحجتو دوس دارم من

من تو رو دیدم پسندیدم

تو منو دیدی پسندیدی

با اون موهای مشکی با اون لاک زرشکی من تو رو دیدم پسندیدم

اون لحجتو دوست دارم من

قیافه ی بامزتو دوس دارم من

دلم میخوام همیشه برام بخندی

ببین چقد خندتو دوس دارم من

لحجتو دوس دارم من

حواس مواس نداشتی روسریتو جا گذاشتی

نکنه بابات بفهمه باهام قرار میزاشتی

بامن تو سفره خونه همش قرار میذاشتی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 638
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,838
  • بازدید ماه : 1,838
  • بازدید سال : 71,888
  • بازدید کلی : 531,011
  • کدهای اختصاصی