loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 101 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

 

نگاهت مثله اون روزا

واسه من گرمو عاشق نیست

دیگه هیچی تو این خونه

مثه روزای سابق نیست

داره حست عوض میشه

بهم هر روز و هر ساعت

یه ذره مهربون تر شو

که این سردی نشه عادت

پشیمونم که بد کردم

همش از رو جوونی بود

بهم بگو چرا نامت

بدون هیچ نشونی بود

کدوم راهو غلط رفتم

که تو برگشتنش موندم

کسی که زندگیم بودش

چرا از زندگیم روندم

***

بازم چشامو میبندم

که چشمات واقعی تر شه

فریب میدم خودم رو باز

یه جوری زندگیم سر شه

یه وقتایی دلم می خواد  

سرم رو شونه هات باشه

یا گرمایه لبایه من

رو برف گونه هات باشه

چقد سردی تو با مردی که میدونی دوست داره

میدونی که یه دیونست میدونی که خود آزاره

تو میریو چقد ساده یه دنیا زیرو رو میشه

یه روز خوب تو این دنیا واسه من آرزو میشه

پشیمونم که بد کردم

همش از رو جوونی بود

بهم بگو چرا نامت

بدون هیچ نشونی بود

کدوم راهو غلط رفتم

که تو برگشتنش موندم

کسی که زندگیم بودش

چرا از زندگیم روندم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 392
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,592
  • بازدید ماه : 1,592
  • بازدید سال : 71,642
  • بازدید کلی : 530,765
  • کدهای اختصاصی