loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 52 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود آلبوم جدید گروه آرین به نام خداحافظ

 

باز میخوام بهت بگم شاید اثر داشت
شایدم وقتی دلت رو جا گذاشتم یکی برداشت
ولی شاید چشماتو رو اشتباه من ببندی
دوباره وقتی نگاهت میکنم برام بخندی
برام بخندی

***

برگرد برگرد و نرو
برگرد برگرد و بمون

برگرد برگرد و نرو
برگرد برگرد و بمون

میدونم که اون روزا چه ها شنیدی از همه
میدونم هرچی بخوای سرم بیاری حقمه
من تونستم همه چشماتو ببینم ولی رد شم
شاید آخر تو ببخشی خودمو خودم نبخشم
خودم نبخشم

***

برگرد برگرد و نرو
برگرد برگرد و بمون
برگرد برگرد و نرو
برگرد برگرد و بمون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 869
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,069
  • بازدید ماه : 2,069
  • بازدید سال : 72,119
  • بازدید کلی : 531,242
  • کدهای اختصاصی