loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 101 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

 

با یاد تو ابرای بارونی
همراه رویاهای من میشه
با یاد تو این شهر غمگینه
خاکسترای بعد از آتیشه

 

هر روز دلتنگیمو میذارم
رو دوشمو ابرارو میشمارم
پاییزمو بعد از تو میتونم
سرمارو تو قلبم نگه دارم

از کوچه ها بی من که رد میشی
چشمای ابریمو تصور کن
این جای خالی بی تو پُر میشه
با بغض هر شب گوشه ی بالکن
از کوچه ها بی من که رد میشی
چشمای ابریمو تصور کن
این جای خالی بی تو پُر میشه
با بغض هر شب گوشه ی بالکن

***

با گریه و لبخند میرفتیم
از بوسه هامون دست برداریم
ما هردومون از هم بُریدمو
حالا به قلب هامون بدهکاریم
هر شب همینجا کنج تنهایی
وایمیستمو دنیارو میبینم
بارون میاد و عکس میگیرم
از خاطرات لنز دوربینم

از کوچه ها بی من که رد میشی
چشمای ابریمو تصور کن
این جای خالی بی تو پُر میشه
با بغض هر شب گوشه ی بالکن
از کوچه ها بی من که رد میشی
چشمای ابریمو تصور کن
این جای خالی بی تو پُر میشه
با بغض هر شب گوشه ی بالکن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,410
  • بازدید ماه : 1,410
  • بازدید سال : 71,460
  • بازدید کلی : 530,583
  • کدهای اختصاصی