loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 83 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (1)

 

تورو دوست دارم مث شبی که ستارشو میخواد
تورو دوست دارم گلی که پروانشو میخواد
تورو دوست دارم عجیب ، تورو دوست دارم زیاد
تورو دوست دارم بیشتر از هرچی خدا به من نداد
وقتی هر بار به من میگی، از تو دل نمیکنم
احساس میکنم ، خوشبخت ترین منم
وقتی لبخند میزنی، دنیام قشنگ تره
تو چشم تو نگاه غم هامو میبره
تو رو دوست دارم واسه خودت
تو رو دوست دارم واسه خودم
من عاشقت شدم، خوشبختت میکنم
تو رو دوست دارم واسه خودت
تو رو دوست دارم واسه خودم
من عاشقت شدم، خوشبختت میکنم
تورو دوست دارم مث شبی که ستارشو میخواد
تورو دوست دارم گلی که پروانشو میخواد
تورو دوست دارم عجیب ، تورو دوست دارم زیاد
تورو دوست دارم بیشتر از هرچی خدا به من نداد
وقتی هر بار به من میگی، از تو دل نمیکنم
احساس میکنم ، خوشبخت ترین منم
وقتی لبخند میزنی، دنیام قشنگ تره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,709
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,909
  • بازدید ماه : 2,909
  • بازدید سال : 72,959
  • بازدید کلی : 532,082
  • کدهای اختصاصی