loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 72 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/KiarashSaburi.jpg

 

من اینقدر از تو دلگیرم که آرامش نمی گیرم
می خوام اروم بشم اما دارم از غصه میمیرم
می خوام عاشق بشم ساده ولی یادت نمی ذاره
تو خندت برای اون دلچسب واسه من چوبه داره
می دونم خیلی آرومی من از حالت خبر دارم
نمی دونم که از چشمات چجوری دست بردارم
چجوری باید از این عشق برم سمت یه آرامش
فقط با اشک آرومم فقط کارم شده خواهش

***

فقط از تو دلن پر نیست دلم از آسمون خونه
درست وقتی که دلتنگم کارش بارون و بارونه
نمی دونه که از بارون چقد من خاطره دارم
هوا که صافه دلگیرم تا ابری میشه میبارم
می دونم خیلی آرومی من از حالت خبر دارم
نمی دونم که از چشمات چجوری دست بردارم
چجوری باید از این عشق برم سمت یه آرامش
فقط با اشک آرومم فقط کارم شده خواهش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 255
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,484
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,684
  • بازدید ماه : 2,684
  • بازدید سال : 72,734
  • بازدید کلی : 531,857
  • کدهای اختصاصی