loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

  

دستاتو ازم نگیرو شونه هاتو تکیه گاه کن
واسه یک بار این جهانو از نگاه من نگاه کن
اگه سر به زیرو خستم سربلندم تورو دارم
با تو لبریزه امیده حالو روز روزگارم
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش رویه شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تکو تنها نمیذاری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری
***
شعله پوشه عشق باشیم دل به زندگی ببازیم
پا به پای هم بسوزیم پا به پای هم بسازیم
به یه جای دور میریم زیر سقف آسمونیم
ما قسم به عشق خوردیم سر حرفمون بمونیم
اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود
یه نفر همیشه دستاش رویه شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تکو تنها نمیذاری
از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری

اگه آسمون قفس بود اگه غم برای من بود یه نفر همیشه دستاش رویه شونه های من بود
منو تو غبار رفتن تکو تنها نمیذاری از نگاهت میشه فهمید تو به من علاقه داری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 652
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,852
  • بازدید ماه : 1,852
  • بازدید سال : 71,902
  • بازدید کلی : 531,025
  • کدهای اختصاصی