loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 50 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

وای بدو بدو صدام کن آره آره با چشم
مهمونی رو میترکونه امشب کاوه دانش
تو فک میکنی کی پروداکشن

تو که اون چشات گلن وای گیرایی خاصی داره
بگو منو خواستی آره بگو منو خواستی آره
تو که جهیزیتو بابات واست با الگانس میاره
بگو منو خواستی آره بگو منو خواستی آره
تو که اون لبات شباهت به نانسی داره
بگو منو خواستی آره بگو منو خواستی آره
آخ بیا دم درتون یکیه هنوز منتظره
این ترک مثل دلم چن روز بعد منفجره
حالا بیا آروم آروم یهو منو داغونم کن
من اجاره نشین قلبتم منو صاب خونم کن
منو صاب خونم کن
بگو خیاط قسمت باز پیرهنتو زیپ بزنه
این فقط مال منه غلط میکنه تیپ بزنه

وقتی تند تند میزنه زنگ به من این خانوم بده
انگار توی خشکی قلبم یه جورایی بارون زده
من بداخلاقیام با اون نازو ادات سربه سره
من همون روانی گیجم که واست دردسره
چرا میگی هی پسره بیاد تورو دربند ببره
کاوه دانش واسه ی تو خونه لندن میخره
آخ بیا دم درتون یکیه هنوز منتظره
این ترک مثل دلم چن روز بعد منفجره
حالا بیا آروم آروم یهو منو.داغونم کن
من اجاره نشین قلبتم منو صاب خونم کن
منو صاب خونم کن
تو فک میکنی کی پروداکشن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 682
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,882
  • بازدید ماه : 1,882
  • بازدید سال : 71,932
  • بازدید کلی : 531,055
  • کدهای اختصاصی