loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 118 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (2)

 

هر جا باشی دنبالت میگرده چشمایه من میدونی عشقت شده تمومه دنیایه من
عاشق شدم میخوام که تو باشی بدجوری بسته شدی به نفسم
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
***
صاف و سادست اما فوق العادست دنیایه تو تو جونه منی تنها نذار این دیوونه رو
عشقمو بردار تو قلب نگه دار اگه تو دوسم داری به روت بیار
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه
تا ته دنیا عشق من کم نمیشه
عاشق میمونم تا همیشه تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط meysam در تاریخ 1393/07/28 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

سلام
matn harf nadasht
dar kol weblager aalie

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/07/25 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
متن علی بود
ممنونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,077
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,277
  • بازدید ماه : 2,277
  • بازدید سال : 72,327
  • بازدید کلی : 531,450
  • کدهای اختصاصی