loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 139 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (2)

 

متن آهنگ بسیار زیبای عشق من از پوبا سالکی
 

عشق ِ من با تو چه خوبه حالم

به عشق تو هنوزم که می بالم

بی تو دلم می گیره

اگه باز تو بری می میره..

***

عشق ِ من نبودت عین ِ درده

نباشی دلم دوره گرده

بی تو دلم می گیره

اگه باز تو بری می میره..

نه نه نه نه نه نه نه نه

تو می مونی پیشم

وای که بی تو می میرم

سنگ نزن به شیشم

سنگ نزن به شیشم چیزی برام نمونده

تو اگه بخوای بری غصه با من می مونه

تو اگه بخوای بری قصه با من می مونه..

 ***

تو فکرت روزام و شب کنم

که تونباشی تب کنم

میمونی با خودم میدونم..

آخه عاشق تو این منم

چی اومده سرم

نمیشه از تو بگذرم

نمیشه از تو بگذرم..

نه نه نه نه نه نه نه نه

تو می مونی پیشم

وای که بی تو می میرم

سنگ نزن به شیشم

سنگ نزن به شیشم چیزی برام نمونده

تو اگه بخوای بری غصه با من می مونه

تو اگه بخوای بری قصه با من می مونه..

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تاپ صدا در تاریخ 1393/10/25 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

سلام
وب خیلی خوبی داری به منم سر بزن اگه دوست داشتی میتونی تبادل لینک هم بکنیم. کپی برداری از وب ما مجازه!!!!!
تاپ صدا
جدید ترین آهنگ و موزیک ویدیو های ایرانی و خارجی
یکی از بروز ترین و بهترین سایت های موزیک

این نظر توسط وب سایت 2ادز در تاریخ 1393/08/25 و 17:17 دقیقه ارسال شده است


با سلام....

از تاثیر نداشتن بازدیدهای سایت های پنجره ای (آیفریمی) خسته شده اید

بازدیدساز توادز افتتاح شد. با نسبت بازدید 1 به 1. یعنی به ازای هر بازدیدی که از سایت دیگران میکنید یک بازدید از سایت شما خواهدشد.

http://bazdid.2ads.ir/

کاملا رایگان!!!

10بازدید همزمان برای کاربران عادی. بالاترین تعداد بازدید نسبت به دیگر بازدید سازها

آمارگیر و رتبه الکسای سایتتون رو منفجر کنید!!!!!!

امکان خرید 5000بازدید فقط 1000تومان


منتظر شما هستيم امیدوارم موفق باشین



قبول سفارشات ارسال ایمیل انبوه

سیستم تبلیغات توادز www.2ads.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 288
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,488
  • بازدید ماه : 1,488
  • بازدید سال : 71,538
  • بازدید کلی : 530,661
  • کدهای اختصاصی