loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 59 جمعه 28 فروردین 1394 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/04/Milad-Babaei-Bahare-Man-Ft-Mohammad-Rashidian.jpg

 

لحظه ی آخر حرفات تو وجودم اسیره برایه دیدنه چشمات دلم هر جا بگی میره
لحظه ی دوباره بودن لحظه ی با تو نشستن
لحظه ی جدایی هامون همشون در هم شکستن
یادمه دستم تو دستات گرمیه خاطره ها بود مثه کابوس مثه رویا همیشه از ما جدا بود
حالا تو ای بهار من فرشته ی نجات من بمونو تنهایی نرو به قلب تبر نزن
***
دلیله همه خاطره هام بی تو زندگیم تباهه
بی تو بودن واسه ی من مثه کابوسه سیاهه
اگه تو با من نباشی یا که از من تو جدا شی
یا مثه فرشته ها شی بری و پیشم نباشی , بری و پیشم نباشی
حالا تو ای بهار من فرشته ی نجات من , بمونو تنهایی نرو به قلب تبر نزن
لحظه ی آخر حرفات تو وجودم اسیره
برایه دیدنه چشمات دلم هر جا بگی میره
لحظه ی دوباره بودن لحظه ی با تو نشستن
لحظه ی جدایی هامون همشون در هم شکستن
یادمه دستم تو دستات گرمیه خاطره ها بود
مثه کابوس مثه رویا همیشه از ما جدا بود
حالا تو ای بهار من فرشته ی نجات من
بمونو تنهایی نرو به قلب تبر نزن

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 907
  • باردید دیروز : 155
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,868
  • بازدید ماه : 6,422
  • بازدید سال : 76,472
  • بازدید کلی : 535,595
  • کدهای اختصاصی