loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 49 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.song-dl.ir/wp-content/uploads/Roham-Benoush.jpg

 

گیرم که میان ما هیچ نبود
لاف میزنی و انکار میکنی
هر نفسم هزار بریده میشود
این نفس بریده را چه میکنی
چه میکنی
یاد یار نو کهنه میکند یاران یاد ما
لبم دوباره گس شده ببین به من چه میکنی

یاد یار نو کهنه میکند یاران یاد ما
لبم دوباره گس شده ببین به من چه میکنی
نه اشک یاریم کند نه رشک بنم دوشکرات بوده ای
همین یقین کفاف مرگ میدهد
گنج دل از خانه اسرار ربوده ای
آنقدر پلک ساییدم به چشم آنقدر کشیدمت به دوش
این جامه آخر این منم کرم نما و فرود آی
بنوش
بنوش
بنوش
یاد یار نو کهنه میکند یاران یاد ما
لبم دوباره گس شده ببین به من چه میکنی
یاد یار نو کهنه میکند یاران یاد ما
لبم دوباره گس شده ببین به من چه میکنی

یاد یار نو کهنه میکند یاران یاد ما
لبم دوباره گس شده ببین به من چه میکنی
یاد یار نو کهنه میکند یاران یاد ما
لبم دوباره گس شده ببین به من چه میکنی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 94
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,158
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,358
  • بازدید ماه : 2,358
  • بازدید سال : 72,408
  • بازدید کلی : 531,531
  • کدهای اختصاصی