loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 57 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

 

اگه نا امیدم که پیدات کنم ولی دل نکندم امونم بده
نذار فاصله از تو دورم کنه فقط رد پاتو نشونم بده
غروری ندارم بخوای بشکنی نمیسازی با من خرابم نکن
اگه عاشم نیستی رحم کن جلو چشم دنیا جوابم نکن
کجایی که این غربت لعنتی شده اون عذابی که گفتی کمه
تو تصویر رویای من بعد تو یه آینده ی درهمو مبهمه
من از آخرین قسمت سرنوشت هنوزم تو رو آرزو میکنم
ته این همه عشق بی منطقو تو چشمای تو جستجو میکنم
***
گناهم چی بوده یه حرفی بزن چی دنیاتو از من جدا میکنه
نذار آرزوهام بمیرن بگو کی دستاتو از من جدا میکنه
پای آروزهای کوچیکتم نشستم واسه اینکه درکم کنی
تو رویامو تنها به این دلخوشم میگفتی محاله که ترکم کنی
کجایی که این غربت لعنتی شده اون عذابی که گفتی کمه
تو تصویر رویای من بعد تو یه آینده ی درهمو مبهمه
من از آخرین قسمت سرنوشت هنوزم تو رو آرزو میکنم
ته این همه عشق بی منطقو تو چشمای تو جستجو میکنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 642
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,842
  • بازدید ماه : 1,842
  • بازدید سال : 71,892
  • بازدید کلی : 531,015
  • کدهای اختصاصی