loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 88 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://img.musicma.ir/2015/02/Reza%20Sadeghi%20-%20Faghat%20Goosh%20Kon.jpg

 

متن آهنگهای آلبوم فقط گوش کن:


سر درد یعنی فکرهایی که
تو ناخوآگاهم مرور میشه
سر درد یعنی زنده ام اما
آرامش از دنیام دور میشه
دنبال ردی از خودم هستم
تو آینه هایی که پر از خاکه
دروغ هارو دوست دارم چون
گاهی حقیقت خیلی ترسناکه
گاهی حقیقت خیلی ترسناکه
کلافه ام مثله اون شیری که وامونده توی آتیش
مثله وقتی که چیزی رو نیاز داری و گم کردیش
شبیه کسی که همیشه بد آورده واسه سادگیش
کلافه ام مثله اون شیری که وامونده توی آتیش
مثله وقتی که چیزی رو نیاز داری و گم کردیش
شبیه کسی که همیشه بد آورده واسه سادگیش

***

من یک تضاد بی سرانجامو
ترکیبی از عشق و تنفرم
روزا نمیشناسم تورو شبا
تو خاطراتت غلت میخورم
احساس سیری میکنم هر آن
از بس که بغض هامو بلعیدم
تنهایی از من آدمی ساخته
که توی کابوسم نمیدیدم
که توی کابوسم نمیدیدم
کلافه ام
مثله اون شیری که وامونده توی آتیش
مثله وقتی که چیزی رو نیاز داری و گم کردیش
شبیه کسی که همیشه بد آورده واسه سادگیش
کلافه ام مثله اون شیری که وامونده توی آتیش
مثله وقتی که چیزی رو نیاز داری و گم کردیش
شبیه کسی که همیشه بد آورده واسه سادگیش

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,316
  • بازدید ماه : 1,316
  • بازدید سال : 71,366
  • بازدید کلی : 530,489
  • کدهای اختصاصی