loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 325 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/03/Amir-Tafreshi-Ta-Tahe-Donya-Ft-Sanaz-Kashmari.jpg

 

من تا این اندازه هیچ وقت عاشق نبودم کی هستی که با تو آروم میشه وجودم
اسمت بی هوا هر لحظه میاد رو زبونم منم اونکه دیگه عقل از سرش پریده
همون مغروری که گفت آسون دل نمیده هر لحظه چرا تنگ میشه دلم نمیدونم
دوست دارم عاشقت شدم میخوام بهت بگم
دیوونت شدم خودمم باور ندارم , بی تو طاقت نمیارم
دوست دارم عاشقت شدم میخوام بهت بگم
دیوونت شدم خودمم باور ندارم , نباشی تمومه کارم
من دارم کم کم از عشقت دیوونه میشم انگار رو ابرام وقتی که هستی تو پیشم
اسمت بی هوا هر لحظه میاد رو زبونم دلم میخواد چشمات فقط ماله من باشه
میمیرم یک لحظه نگات از من جداشه تنگ میشه دلم هر لحظه واسه تو میخونم
دوست دارم عاشقت شدم میخوام بهت بگم
دیوونت شدم خودمم باور ندارم , بی تو طاقت نمیارم
دوست دارم عاشقت شدم میخوام بهت بگم
دیوونت شدم خودمم باور ندارم , نباشی تمومه کارم
***
زندگی باتو رویایی میشه آرامش میگیرم با تو همیشه
میمونم تا ته دنیا من با تو , تو دلم هیشکی نمیگیره جاتو
دوست دارم عاشقت شدم میخوام بهت بگم
دیوونت شدم خودمم باور ندارم , بی تو طاقت نمیارم
دوست دارم عاشقت شدم میخوام بهت بگم
دیوونت شدم خودمم باور ندارم , نباشی تمومه کارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,954
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,154
  • بازدید ماه : 3,154
  • بازدید سال : 73,204
  • بازدید کلی : 532,327
  • کدهای اختصاصی