loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 120 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی

دنیام داره یادم میره چون تو نگام نمیکنی

ولی تا اینجا کافیه تو از دلم چی میدونی

من مطمئنم اگه باز بیای باهام نمیمونی

وقتی میدونم من و نمیخوای دو روز دیگه میری نمیای

وقتی یه بار این و تجربه کردم واسه چی باز پیشت برگردم

وقتی میدونم من و نمیخوای دو روز دیگه میری نمیای

با تو بودن و دیگه توبه کردم واسه چی باز پیشت برگردم

***

با این که عشقمی ولی فایده نداره بودنت

دیگه بهم ثابت شده محاله اینجا موندنت

ولی تا اینجا کافیه تو از دلم چی میدونی

من مطمئنم اگه باز بیای باهام نمیمونی

وقتی میدونم من و نمیخوای دو روز دیگه میری نمیای

وقتی یه بار این و تجربه کردم واسه چی باز پیشت برگردم

وقتی میدونم من و نمیخوای دو روز دیگه میری نمیای

با تو بودن و دیگه توبه کردم واسه چی باز پیشت برگردم

وقتی میدونم من و نمیخوای دو روز دیگه میری نمیای

وقتی یه بار این و تجربه کردم واسه چی باز پیشت برگردم

وقتی میدونم من و نمیخوای دو روز دیگه میری نمیای

با تو بودن و دیگه توبه کردم واسه چی باز پیشت برگردم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 72
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 684
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,884
  • بازدید ماه : 1,884
  • بازدید سال : 71,934
  • بازدید کلی : 531,057
  • کدهای اختصاصی