loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 48 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

 

http://www.persiantext.ir/wp-content/uploads/2015/02/Navid-Hakimi-Poshte-Doorbin.jpg

 

یه عکسی از تو دارم که تو داری توش میخندی
نگات رو به دوربینه داری چشماتو میبندی
یه عکسی از تو دارم که یخورده تار افتاده
یه سایه تویه عکسه که رویه دیوار افتاده
حسودیم میشه به اونکه واسه بغضات تسکینه
همونی که دوسش داری همونکه پشت دوربینه
بهم بدجوری ثابت کرد که هر کی خوبه میبازه
منو از چشم تو انداخت که از تو عکس بندازه
***
تو نیستیو نمیبینی دارم بی وقفه میبارم
ولی بازم همین خوبه یه دونه عکس ازت دارم
یه عکسی از تو دارم که تو داری توش میخندی
رو هر چی بینمون بوده داری چشمامونو میبندی
حسودیم میشه به اونکه واسه بغضات تسکینه
همونی که دوسش داری همونکه پشت دوربینه
بهم بدجوری ثابت کرد که هر کی خوبه میبازه
منو از چشم تو انداخت که از تو عکس بندازه
بهم بدجوری ثابت کرد
که هر کی خوبه میبازه
منو از چشم تو انداخت
که از تو عکس بندازه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 1,294
  • بازدید سال : 71,344
  • بازدید کلی : 530,467
  • کدهای اختصاصی