loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 143 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود آلبوم جدید گروه آرین به نام خداحافظ

 

دیگه هرچی که بود رفت و برام فرقی نداره
گذشته واسه گفتن دیگه هیچ حرفی نداره
اومدم که باهات خاطره ای تازه بسازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم

 

دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر
دوست دارم اینقد که از این نمیشه بیشتر
اینبار دیگه از همیشه بیشتر
اینبار دیگه از همیشه بیشتر
بیشتر ، بیشتر ، بیشتر

***

از اون روزا تو قلبم اگه هرچیزی داشتم
پاک کردمو جاشو واسه تو خالی گذاشتم
من اومدم و خاطره ای تازه میسازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم

دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر
دوست دارم انقد که از این نمیشه بیشتر

دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر
دوست دارم انقد که از این نمیشه بیشتر
اینبار دیگه از همیشه بیشتر
اینبار دیگه از همیشه بیشتر
بیشتر ، بیشتر ، بیشتر

***

از اون روزا تو قلبم اگه هرچیزی داشتم
پاک کردمو جاشو واسه تو خالی گذاشتم
من اومدم و خاطره ای تازه میسازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
امروزو برام خاطره کن خاطره سازم
دوست دارم این بار از هرچی بوده بیشتر

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,797
  • بازدید ماه : 1,797
  • بازدید سال : 71,847
  • بازدید کلی : 530,970
  • کدهای اختصاصی