loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 154 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 

خب بچه ها میدونید شاه دوماد به عروسش چی میگه ؟

یدونه خشگل دارم که دنیا دوسش دارم

از همه دنیا فقط من  یدونه دل دارم

یدونه دل دارم و یه یار خشگل دارم

توی این دنیا فقط من به عشقت دلخوشم

بخاطر توه همش توی آب و آتیشم

یه یار خوشگل دارم

یدونه خوشگل دارم یه دنیا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم هزارتا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم یه دنیا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم هزارتا دوسش دارم

زود گریه رو سر میده زود رنجه و حساسهواسه این دل عاشق اشکاش مثله الماسه

دست دلم رو خونده اون خوب منو میشناسه

خوب میدونه نمیگم نه وقتی میشماره تا سه

یدونه خوشگل دارم یه دنیا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم هزارتا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم یه دنیا دوسش دارم

یدونه خوشگل دارم هزارتا دوسش دارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 236
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,248
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,448
  • بازدید ماه : 2,448
  • بازدید سال : 72,498
  • بازدید کلی : 531,621
  • کدهای اختصاصی