loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 43 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

 

چشاتو وا کن تا ببینی چی به روز من اومده از روزی که رفتی تو حال من بده
باور کن که با خیالت جون میگیرم طاقتم کمه بدونه تو میمیرم
نمیخوام که با عکست بشینم تو رو از تویه قاب عکس ببینم
ولی دست خودم نیست نمیتونم
میدونم که بهم داری میخندی میگی بیخودی داری دل میبندی
ولی دست خودم نیست نمیتونم
نمیخوام که با چشمام بجنگم که چرا تو واسم شدی قشنگم
ولی دست خودم نیست نمیتونم
میدونم که دارم بهم میریزم با اون عشقی که تو شدی عزیزم
ولی دست خودم نیست نمیتونم
***
چشاتو وا کن تا ببینی چی تویه دنیام کمه
اونجایی که با تو باشم دور از همه
اونجایی که هر روزش تو رو ببینم شیرینه برام کنار تو بشینم
نمیخوام که با عکست بشینم تو رو از تویه قاب عکس ببینم
ولی دست خودم نیست نمیتونم
میدونن که بهم داری میخندی میگی بیخودی داری دل میبندی
ولی دست خودم نیست نمیتونم
نمیخوام که با چشمام بجنگم که چرا تو واسم شدی قشنگم
ولی دست خودم نیست نمیتونم
میدونن که دارم غم میریزم با اون عشقی که تو شدی عزیزم
ولی دست خودم نیست نمیتونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 780
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,980
  • بازدید ماه : 1,980
  • بازدید سال : 72,030
  • بازدید کلی : 531,153
  • کدهای اختصاصی