loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 117 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

 

 

نه یه اشک نه یه آه نه نفس نه خدا دیگه مونده برام

نه یه عشق که یه روز بازم اونو بخوام

نه تو نه خودم نه کسی نه خدا دیگه من رو میخواد

دل من با دنیا دیگه راه نمیاد

همه خاطرها از دل تو بگو که چرا رفت

منو فراموشم میکنی  چه راحت

میری ولی بدون عاشقت چشاتم من

بدون تو همه شبارو نه خوابمو نه بیدارم

نه تو آسمونا ستاره ای دارم

میری کسی رو بجای تو نمیارم من

***

نه یه اشک نه یه آه نه نفس نه خدا دیگه مونده برام

نه یه عشق که یه روز بازم اونو بخوام

نه تو نه خودم نه کسی نه خدا دیگه من رو میخواد

دل من با دنیا دیگه راه نمیاد

همه خاطرها از دل تو بگو که چرا رفت

منو فراموشم میکنی  چه راحت

میری.ولی بدون عاشقت چشاتم من

بدون تو همه شبارو نه خوابمو نه بیدارم

نه تو آسمونا ستاره ای دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 579
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,779
  • بازدید ماه : 1,779
  • بازدید سال : 71,829
  • بازدید کلی : 530,952
  • کدهای اختصاصی