loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 112 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

 

نگو به من بمون نه خواهشی نکن
نگو به من بمون  نه خواهشی نکن
تورو قسم بزا برم  دیکه نوازشی نکن
با دوتا چشم پر گونو از دلم خواهشی نکن
از سر رام برو کنار
اشک چشامو درنیار
فقط میگم اینو بدون
نگو به من دیگه بمون
نگو به من دیگه بمون
عمر عشق منوتو دیگه تمومه
زندگیم پیش تو راس راسی حرومه
دلخوشیم پیش تو  تو بگو کدومه
زندگیم حرومه دلخوشیم کدومه
اونکه ریحته شد پیشت آبرومه
دوری از تو و عشق تو آرزومه
جاده سیاه غصه روبه رومه
دلخوشیم کدومه زندگیم حرمه

واسه دل شکسته نمونده دیگه راهی
واسه این قلب خسته نمونده سرپناهی
نه اشیون نه خونه نه این دل یوونه
واسه موندن ندارم سر سوزن بهونه
تورو.قسم بزار برم
حالا که خشکو پرپرم
اگرچه غرق حسرتم
همینه راه آخرم
از سر رام برو کنار
اشک چشامو درنیار
فقط میگم اینو بدون
نگو به من دیگه بمون
نگو به من دیگه بمون

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,994
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,194
  • بازدید ماه : 3,194
  • بازدید سال : 73,244
  • بازدید کلی : 532,367
  • کدهای اختصاصی