loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 99 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (2)

 

گفتم یکم صبر کن نرو یه حسی قبل رفتنت تو این چشات بهم میگه تو ماله قلب پاکمی
فرشته ی نجاتمی همیشه تکیه گاهمی بمونو از دلت بگو تو ماله قلب پاکمی
تو رفتیو حالا دارم دوریتو باور میکنم باشه اگه اینو میخوای بدون تو سر میکنم
اما یه چیزو فهمیدم وقتی آدم بد میاره اگه یکی از ته دل دوست داره هرگز تنهات نمیذاره
***
بمون یه فرصته چشمای تو دنیامو لرزوند همش فکر جدایی از تو این قلبمو لرزوند
بی خبر از حال دلم رفتی و من موندمو غم اینجا نبودنت واسم ارزش دنیا شده کم
تو رفتیو حالا دارم دوریتو باور میکنم باشه اگه اینو میخوای بدون تو سر میکنم
اما یه چیزو فهمیدم وقتی آدم بد میاره اگه یکی از ته دل دوست داره هرگز تنهات نمیذاره

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه طراحی فلت بنر در تاریخ 1393/09/16 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

تا 2 تغییر رایگانه
اینجوریم نیست که کلا بنرو عوض کنم
در حد رنگ و فونت و این چیزا

این نظر توسط سامانه طراحی فلت بنر در تاریخ 1393/09/16 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز
این تعرفه طراحیامونه که البته قابل شما رو نداره:
http://flatbanner.mihanblog.com/extrapage/tarafe
اینم پکیجای ویژمونه:
http://flatbanner.mihanblog.com/extrapage/package
در خدممتون هستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,525
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,725
  • بازدید ماه : 2,725
  • بازدید سال : 72,775
  • بازدید کلی : 531,898
  • کدهای اختصاصی