loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 60 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

 

عشقم میدونی که به عشق تو گیرم
بدون چشای تو از زندگی سیرم
تو فقط بگو به من همیشه هستم
تو اصن اشاره کن برات میمیرم
من توی چشمای تو دنیا رو دیدم
منی که عشقتو ازهمه بریدم
میدونی که نباشی زندگی قشنگ نیست
تو فقط بمون واست جونمو میدم
تو فقط بمون واست جونمو میدم
میدونی نباشی دنیا واسه من دو رنگه
میدونی نباشی قلبم با دنیا میجنگه
میدونی نباشی دنیا واسه من غروبه
میدونی که باشی همه چی آره خوبه خوبه
میدونی نباشی دنیا واسه من دو رنگه
میدونی نباشی قلبم با دنیا میجنگه
میدونی نباشی دنیا واسه من غروبه
میدونی که باشی همه چی آره خوبه خوبه
آره خوبه خوبه

***

اگه گاهی دل من یکم میگیره
اگه آروم میشمو گریم میگیره
واسه اینه که تورو ازم نگیرن
آخه تو نباشی این دلم میمیره
آخه تو نباشی این دلم میمیره
میدونی نباشی دنیا واسه من دو رنگه
میدونی نباشی قلبم با دنیا میجنگه
میدونی نباشی دنیا واسه من غروبه
میدونی.که باشی همه چی آره خوبه خوبه
میدونی نباشی دنیا واسه من دو رنگه
میدونی نباشی قلبم با دنیا میجنگه
میدونی نباشی دنیا واسه من غروبه
میدونی که باشی همه چی آره خوبه خوبه
آره خوبه خوبه
میدونی نباشی دنیا واسه من دو رنگه
میدونی نباشی قلبم با دنیا میجنگه
میدونی نباشی دنیا واسه من غروبه
میدونی که باشی همه چی آره خوبه خوبه
آره خوبه خوبه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 247
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 1,401
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,601
  • بازدید ماه : 2,601
  • بازدید سال : 72,651
  • بازدید کلی : 531,774
  • کدهای اختصاصی