loading...
مـوزیـک تـکسـت11|مـرجـع مـتـن آهـنـگ
ImAn بازدید : 177 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

 

دنیای منی تو یه عشق رویایی

خوشحالم از این که همیشه اینجایی

بی تو نمیتونم زنده نمیمونم

خیلی دوست دارم بدجوری دیوونم

من از تو میخونم نمیخوام تنها اینجا بمونم

 تو عشق منی تو تا ته دنیا با تو میمونم

من از تو میخونم نمیخوام تنها اینجا بمونم

 تو عشق منی تو تا ته دنیا با تو میمونم

***

بازم یه کاری کن چیزی بگو حالا

میخوام صدات بازم برسه به اون بالا

احساس من اینه تو هم دوسم دازی

تو موندنی هستی تنهام نمیذاری

من از تو میخونم نمیخوام تنها اینجا بمونم

 تو عشق منی تو تا ته دنیا با تو میمونم

من از تو میخونم نمیخوام تنها اینجا بمونم

 تو عشق منی تو تا ته دنیا با تو میمونم

من از تو میخونم نمیخوام تنها اینجا بمونم

 تو عشق منی تو تا ته دنیا با تو میمونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    ورودی شما از کدام طریق بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2532
  • کل نظرات : 520
  • افراد آنلاین : 66
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,457
  • بازدید ماه : 1,457
  • بازدید سال : 71,507
  • بازدید کلی : 530,630
  • کدهای اختصاصی